Om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website heeft, gebruiken wij cookies.
Hoofd bedrijfsadministratie
Annemarie Smit
"Cijfers hebben geen geheimen voor mij!"
Als administratief medewerker zorg ik, achter de schermen, ervoor dat alles administratief op rolletjes loopt. Van het opstellen van de facturen, het verwerken van de administratie tot het bijhouden van de uren. Alle administratieve zaken komen aan mijn bureau voorbij. Door deze afwisseling is geen dag hetzelfde en samen met het gezellige team, maakt dat het werken bij Helm & Heus Makelaars leuk en uitdagend is.
Mijn jarenlange ervaring bij diverse bedrijven, maakt dat ik een brede kennis heb opgedaan waar ik bij Helm & Heus Makelaars veel profijt van heb. Het is fijn om op deze manier mijn steentje bij te dragen aan de verschillende bedrijfstakken van Helm & Heus.
Daarnaast leer ik op deze manier ook nog eens wat er allemaal komt kijken bij het aan- en verkopen van een woning. Daarom kan ik nu ook zeggen: bij het team van Helm & Heus ben je zeker aan het juiste adres!